torsdag 16 augusti 2012

En riktig semesterdag!

Ja, vi har haft en helt underbar dag! Började med morgonpromenad med pappa till kvarngården o kvarndammen, Maja, Mindie, Hollie o Kellie doppade sej... valparna var helt vilda o ville simma iväg, som tur var satt kopplen på... Efter det blev det lite pyssel hemma, sedan promenad med Jenny och hennes pumisar. Hann även med lite sällskapsspel med Syrran o Aaron, samt hoppa studsmatta, det är ju så kul!

Framåt kvällen packade vi in oss i några bilar, Jag, Pappa, Mamma, Sofia, Aaron, Jocke o ALLA hundar o for upp till Lillsjön, det var helt underbart fint väder på kvällen så det passade ju perfekt med ett kvällsdopp!

 Aaron i "trollskogen"... den är så mysig!
 Aaron på spången!
 Jag å Maja simmar tillsammans!
 Pappa å Maja!
 Alla mina hundar gillar vatten... Det är väldigt roligt! Endel av dom gillar dessutom att simma, mycket! Framförallt Maja, hon älskar det!!!
Å till och med Matte har badat... hela 2 gånger i år! Helt otroligt!
Nu är både matte o hundar trötta o nöjda...

Imårrn blir det dagsutflykt till Askersund o hamnen, med Syster, Aaron, Pinchern Frodo å alla Mina vovvar! Skall bli roligt! Lite mini-semester! Jag har ju varit ledig hela denna vecka, o vädret går INTE att klaga på!
Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar