lördag 25 augusti 2012

Ledig helg!

Jag tänkte jag skulle få lite sovmorgon idag... Men det tänkte inte Hollie å Mindie som vaknade kl 7... så det var bara att stiga upp! Men vilken underbart fin morgon! Solen skiner, luften är frisk... Härligt! Jag är ju som bekant jättesåld på Runkeeper, så idag blev det en powerwalk med flickorna, 5,34 km på 1.02 timmar, gött! Måste säga att jag tycker jag har rätt bra tempo för att ha med mej 7 hundar, faktiskt!
Fick upp pulsen o flåset lite, så det kändes bra. Avslutade med lite stretching, situps, ben/armövningar o känner mej allmänt nöjd. Bra morgon! :)

Såhär fint hade vi det imorse!

Tänk att en liten uppfinning som Runkeeper kan få en så taggad! Nog för att jag alltid promenerat förut, men nu blir man så pepp på att ta olika rundor, öka tempot, o pressa sej själv lite. Dessutom kan man sätta upp mål för varje vecka, tex. hur långt jag vill gå per vecka osv. Ja måste erkänna att jag är väldigt nöjd med min Iphone, trodde aldrig ja skulle skaffa en sån eller snarare behöva en. Men tänk va bra den är att ha!
Nu får det bli en dusch på det här, sen knallar jag upp till mor o far på en kopp kaffe tror ja bestämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar