tisdag 14 augusti 2012

Lite mer om utställning...

Ja, ni ska få en bild på Zorro o hans kritik! Det kommer här!

" Harmoniskt byggd. Fint välprop. huvud. Välansatta öron. Gott uttryck. Fin ö-linje. Normalt vinkl. Fin bröstkorg. Välställda ben. Utmärkt svans och päls. Sunda rörelser."

Jag måste säga att jag ändå fick väldigt jämn o fin kritik på dom alla, å jag är så otroligt stolt!!! Mina fina små skruttar! Det är verkligen en speciellt känsla att få kritik på sitt eget, att se sitt eget tävla o att tävla själv med sitt eget. Det var jättekul... å jag givetvis JÄTTEGLAD över hur bra de gick! 
Nästa tävling blir en inoff i Karlskoga, sen inoff i Lindesberg och Örebro... hittar vi nån mer under hösten tar vi säkert det med. Sen tror ja faktiskt vi satsar på Stora Stockholm o hund 2012!

<3 amp="amp" div="div" hollie="hollie" mindie="mindie">

Syskonkärlek....ibland... o ibland bråkar dom som bara syskon kan! Men söta är dom i alla fall, mina små älsklingar! Funderar på att ta me deras mor på Inoffen i Linde, det vore kul... Vi får se hur det blir...

Förövrigt är jag så arg... köpte 3 guldfiskar för ungefär 2 veckor sedan.. för att ja ville pigga upp mitt kar lite, hade mest tetror o platys kvar... men va händer... JO, dom drog givetvis med sej vita-pricksjukan... så nu har ja inga tetror kvar, för alla har dött.... nästan alla platys har dött... Dom är under medicinering nu... bara hoppas att några överlever... guldfiskarna verkar må bra, palettciklidhonan verkar må bra, å några platys verkar rätt pigga. Satan, är ju den jag är mest orolig för, det är min favo. Å dessutom har malarna fått bebisar, så jag hoppas dom klarar sej genom det här!!! Tyvärr är dom lite känsliga för medicineringen... men det måste gå bra, hoppas hoppas!!!!

Ja återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar