onsdag 26 oktober 2011

Som sagt...

Jag känner mej inte alltför pigg.... Ligger på soffan, i mina största mjukisar.. o raggsockor. Eldar så det nästan kokar här inne... samtidigt har jag inte ro att ligga still för mkt.. så då går jag o grejjar.. sen blir jag yr... o det känns som om jag kan somna när jag står upp.. så då blir jag påmind om att jag måste ta det lite lugnt...

Har matat fåren med lite knäckebröd.. för dom är så himla söta när dom äter det....


Mina rara damer. Jag tror jag har lärt mej namnen nu. Från vänster:
Alwa, Tyra, Lowa, Wega och Bean...
Tror jag...

Skulle vilja få bort den där sandlådan som står i hagen.. Fåren verkar ha den som säng... o dessvärre har katterna den som toalätt ibland...
Ser ni fårens lilla hus längst bort? Det är i alla fall rätt gulligt.
Annars ser det så tråkigt ut med alla grenar överallt.. o sandlådan...

Men fåren gillar i alla fall att gnaga på dom nerklippta grenarna... å till nästa år får vi väl elda upp skiten....

Hundarna får roa sej själv idag....
Seg som jag är.... usch, jag hatar att känna såhär...


Dottie, Min söta lilla älskling...
(Ja, jag borde rensa mellan plattorna hehe)

1 kommentar:

  1. Trist att du inte mår bra, krya på dig!

    Vad gulliga tackorna är där dom står på bilden. Dom är supersöta när dom käkar knäckebröd och dom liksom sträcker sig fram och knipsar med läpparna efter brödet, hahaha.
    Javisst, nu har du lärt dig deras namn!! :)

    SvaraRadera