torsdag 13 oktober 2011

Min "bondgård"....

Känns nu fulländad....

Nu är dom äntligen här, sötnosarna!
Morsan Bean, Tyra, Alwa, Wega och Lowa!
Jag ser dock inte skillnad på dom än, men Anette har lovat att lära mej det...

Så söta!!!
Dom har gått runt o undersökt nya hagen... o vräkt i sej äpplen... Stirrat på mej, stirrat på hundarna... provat "huset", gått in å ut några gånger. Stirrat på hönsen... luktat på hönsgården... Stirrat på mej lite mer... ätit mer äpplen... o Hundarna, Ja.. dom har verkligen stirrat på fåren. Otäcka saker....

Det här kan vara "Morsan Bean" Men jag är inte helt säker...hehe

Jag är så GLAAAAAD!!!!! :)

2 kommentarer:

  1. Fiiiina! Jag o Aaron sitter o tittar, nu måste vi ta o träffas lite=)

    SvaraRadera
  2. Tackorna såg så nöjda ut när vi lämnade dom hos er :) Känns så himla skönt att dom får bo hos er resten av sina liv, Tack!!!
    På översta och understa bilden är det Morsan Bean och på bilden i mitten är det Lowa man ser mest av.
    Lycka till nu och jag förstår att du är GLAAAAAD!!
    Kram

    SvaraRadera