lördag 15 oktober 2011

määääääääääääääääh...

Ja.. jag har inte riktigt vant mej vid det än...

Att se får när jag tittar ut genom fönstret...
Ja, där går dom allihopa....å ser så nöjda ut.


Igår när jag skulle titta till dom, å gick ut genom "grovingången" så stod Tyra precis utanför o "kuperade" syrenhäcken...heh....

Min favvo är förtillfället Alwa, tror jag. Eftersom jag inte är helt säker på namnen än. Men det tar sej. Hon är i alla fall skitsöt, pratar alltid när ja kommer ut....

Ja, här sitter jag. Dags o göra nåt vettigt. Ska jobba ikväll...
Känner mej faktiskt inte så sugen på det.
Men det blir alltid bra när man väl är där.

2 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt att kunna se fåren genom fönstret, känns ju nära och bra :)
    Dom ser ju verkligen nöjda och belåtna ut på bilderna :) Hahaha så Tyra kuperade syrenhäcken, ja dom är bra på sånt ;)
    På nedersta bilden är det Wega och din favvo Alwa som ligger och myser <3

    SvaraRadera
  2. Här är länken till mitt bidrag i tävlingen, vore ju ganska tacksam för en röst eller femton=)
    http://www.fjallraven.se/friluftsliv/polar/tavling/tavlingsbidrag/bidrag/?uid=427

    SvaraRadera