torsdag 25 augusti 2011

Jag mår så bra!

Just nu trivs jag verkligen med livet. Jag bor på landet, sådär mkt på landet som jag alltid velat göra. Lagom nära till jobbet,lagom nära till stan, o helt perfekt för mej,karln, o alla djuren. Katterna lever det bästa livet en katt kan, friheten är oändlig, risken att bli påkörd minimal. Hundarna har det perfekt... springer lösa på tomten, o vi har nära till skog, stora gärden där vi kan springa o busa... Jag har äntligen höns, o allt är bara helt perfekt! HELT perfekt!

Jag har börjat jobba igen, det går bra, det gör ont... men det känns som att det blir bättre...
Varje dag stretchar jag, gör lite lätta övningar, o lägger mej på spikmattan. Det gör underverk!
Jag måste vara duktig och fortsätta såhär nu... Förövrigt känner jag att mitt gamla jag börjar komma tillbaka... Jag har energi och ork igen... Jag pysslar, donar, o myser mest hela dagarna...


Våran egenodlade squash, o min hemgjorda Plommon/kanel Marmelad...


Kuben vilar på mitt akvarium ;)
Knaskatterna brukar även dricka ur det... dom har däremot INTE tagit nån fisk!


Alla kommer bra överens, stora som små... Här myser Flame med "kapten klös" i soffan... (Ja, husse har döpt katten till det)


Myyysigt! Fast kanske lite väl lite kudde för Flame... ;)


Goblin o Signe kommer bra överens o slappar gärna tillsammans... Signe som ju är en erfaren mor har även hjälpt till en del med Goblins barn, vilket hon nog tycker är ganska skönt!
Nu är jag ledig fredag,lördag och söndag... Det ska bli skönt... Vi får se vad vi hittar på, men nåt finns det alltid att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar