onsdag 31 augusti 2011

Framsteg!

Nu har jag jobbat i några veckor... o det går faktiskt bra. Jag har ett träningsprogram jag utför varje dag, inget avancerat, men tillräckligt för att "smörja" upp axeln. Jag gör lite lätta övningar, stretchar, ligger på spikmatta o stretchar lite igen. Det gör SUSEN! Plus att jag verkligen försöker vara medveten om att inte göra några dumma rörelser, eller belasta axeln fel. Det känns verkligen bättre o bättre!

En annan bra sak är att det blivit riktigt fin harmoni o min hundflock, numera tar jag ibland hela skocken med mej på promenader, o det går skitbra! Hade jag inte kunnat tro för ett halvår sedan när axeln var som värst, men det går verkligen bra, o hundarna går jättefint o harmoniskt... Mitt tålamod är ju hundra gånger bättre nu när jag inte har ont också, o det gör ju bara saken väldigt mycket lättare... o bättre.

En av favorit stigarna... hur mysig som helst...

Pixie o Maja i fullfräs!

Kellsan, som äntligen har gått ner i vikt. Verkar ha hittat balans med rätt mat, motion och att hon (o alla andra) verkligen trivs här! Precis som matte.

Lite Hembakt från igår.. Penslat med våra egna ägg... gulorna gör att allt jag barkar blir alldeles gyllene! Underbart. Förövrigt så väntar jag nu spänt på att det ska börja kläckas kycklingar... Förmodligen imårrn eller på fredag! Woho!


2 kommentarer:

  1. ser så häääärligt ut Vickan...måste få träffa er snart=) Var på agilityträning idag och nästa gång blir på torsdag nästa vecka 17:30 kan du så är det bara att komma=)

    SvaraRadera
  2. Ja, livet på landet är underbart! Kul med träningen, ska kolla om jag är ledig nästa gång! Ja, ni får komma över på promenad o äggplockning nåndag :)

    SvaraRadera