torsdag 8 april 2010

En helt vanlig torsdag...

Känns så otroligt härligt att kunna säga att bilden nedan INTE är tagen idag...

Dottie på "storfjället"

Men som det ser ut ovan såg det ut vääääldigt länge...
Jag måste säga att jag är imponerad över hur fort snön faktiskt har försvunnit... (inte helt men väldigt mycket) Jag trodde det skulle ta hur lång tid som helst!?

Det glädjer mej oxå att kunna säga att imårrn blir det troligtvis viltspårs-premiär!
Känns hur bra som helst!!! Det finns verkligen bara fläckar i skogen, helt otroligt!
Så förhoppningsvis kan ja o syrran leta på några gamla klövar i frysen och dra några spår! Kellie måste komma igång så vi kan gå anlagsprov här i vår, Pixie ska oxå dammas igång eftersom ja hoppas på att börja tävla med henne i vår/sommar. Dottan ska oxå få spåra och har tänkt även att Mira ska få prova för första gången, ett spår på kanske 10 m, ja Dotties ska inte vara mycket längre heller, eftersom vi inte spårat på ett tag... Men vi får se vad som hinns med imorgon. Maja ska givetvis oxå få spåra men det hinns allt med i vår, o hon är inte så gammal än så man behöver inte stressa :) kommer kännas kul att kunna köpa en normal spårsele i alla fall, för att köpa spår sele till som andra småpluttarna är inte lätt... det finns ju bara bling bling o fjant till Pappisar o annat, SKITTRÅKIGT!
Men men, nog om det... JAg återkommer med resultat från spårningen...

Måste bara visa vad jag fick tag i på blocket häromdagen, en helt UNDERBAR lampa! Velat ha en sån här jätte länge och nu äntligen hittade jag en...

Lovely lovely!

Tänk va fånigt lycklig man kan bli över en sån liten sak va?
:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar