måndag 30 januari 2012

Ja vet, ja gör en lista!

Har bestämt mej för att ta tag i mej själv lite, och faktiskt börja planera lite inför framtiden.
Jag har under årens lopp haft många planer och mål, vissa genomförda, andra inte.
Men iår tänkte jag faktiskt sätta upp en liten seriös planering/målsättning. Som inte ska vara allt för omöjlig!

Mina mål för 2012:

  • Ställa lite hundar på några större utställningar,
    framförallt Maja, Dottie och ev någon från egen uppfödning! :)
  • Fortsätta agilityträningen med Maja,
    samt komma igång med Fly,Dottie,Kellie och ev. Pixie igen

  • Komma igång med spårningen igen
    och satsa på anlagsprov för Maja och Kellie. Ev Dottie!

  • Starta Pixie i spårtävling! Å förhoppningsvis någon mer av tjejjerna.

  • Ta körkort givetvis.....

  • Ta en kull efter Dottie... och kanske.. kanske Maja!

    Det här ska jag försöka klistra in i min hjärna och komma ihåg.. förhoppningsvis kan jag komma igång o spåra med några vänner igen, det är alltid mkt roligare då! Å jag ser fram emot körkortet, för då kommer allt bli mkt lättare med klubbträningarna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar