fredag 13 januari 2012

i väntans tider....

Ja kära vänner... här går jag å väntar o väntar..
Kellie har nu gått över lite över 7 veckor...
Magen växer o växer.. hennes bröstvårtor är väldigt stora...
Eftersom kellie verkat fått problem med intimhygienen på sista tiden fick hon idag bli lite friserad..
Inte så konstigt att hon inte kan tvätta sej som vanligt med den magen..
Jag friserade henne så det blir lätt att tvätta o sköta både före och efter valpning...
Ser inte så snyggt ut, men vi har ju inte precis några planer på uställning i dagsläget ;)

Jag har väl sagt att jag känt en spark o lite rörelser? Om inte, så har jag i alla fall gjort det!
Dessutom kan man ibland nästan känna vart dom ligger.. tror jag i alla fall....

Förövrigt är allt bra. Kaninungarna växer som sjutton...ögonen är helt öppna. Å alla verkar som sagt bli helt vita med röda ögon som sin mor. Så rart så!
Hönsen har äntligen börjat värpa igen, härligt att ha egna ägg igen..
Idag blev det pannkaka till middag, GÖTT!

Nåväl, nu skall jag götta mej med lite Mia&Klara, jag har ju fått hem en dvd-box med alla säsonger, plus Mias show, dyngkåt och hur helig som helst!
Wihoooooooo! Även nya boken, Avig Maria som jag skall försöka läsa så snart jag har tid..

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar