onsdag 24 februari 2010

Solen tittade i alla fall fram idag...

Hej, mitt vinterland!

Idag blev det sparktur med Fille igen... Å idag var syrran o hennes hund med, fast hon åkte skidor. Jag kan säga att det gick undan idag... kändes som att det gick i 100 km/h fast riktigt så fort var det ju inte... Efter ett tag när vi kom upp på en väg som inte bilarna verkar köra på under dessa snöiga tider så ställde vi undan spark o skidor och släppte hundarna en stund...

Skönt att få sträcka på benen...

Flickorna och jag tog en sväng med "morfar" istället... o det var roligt!

Titta så söt hon är, lilla Mira!
8 månader gammal.

Dottie klättrade upp på ett närliggande fjäll...
Ja, i alla fall om man jämför med hennes storlek ;)

Tror jag ska komma igång med lite jogging så fort snön börjar ge sej... Känner mej lite sugen att komma igång med mina o Filles turer igen. Gå iväg och få ryggen "rätt knäckt" och sen är det bara att köra på! (hoppas jag) Jag är med i ett lag som samlar "kilometrar" inför vår-ruset i Maj. Vi skriver upp allt vi går,springer,joggar,tränar,cyklar osv. Finns omvandlare på nätet som räknar ut ungefärligt antal km. Sen ska vårat lag givetvis vara med på vår-ruset också. Har aldrig gått/sprungit det förut, så det blir kul!

Ibland saknar jag verkligen Fritz... Jag saknar hans vilja att göra saker konstant, han ryckte verkligen upp en annan. Det finns inga väder som hindrar honom. Jag saknar våra stavgångs rundor... Ja, ja saknar honom o hans personlighet. Men jag är glad att han trivs och mår bra i sin nya familj! Här hade han det jobbigt med all konkurrens, nu mår han bra, och kan slappna av :)
Men, ändå... Mitt lilla gose gull... Jag saknar dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar