tisdag 21 juli 2009

Ny blogg!

Hallå allihopa!
Nu har jag skaffat mej en ny, mycket finare blogg! Eller va säger ni? Tyckte det var dags för det iaf.
Denna dag har varit min lediga dag, för denna vecka... puh.
Jag har gått promenader hela dagen känns det som. Man får verkligen passa på när man är ledig hela dagen. Kellie har dessutom fått sej en alldeles "egen" promenad! Det är bra för henne med ensam träning, ja, nu gick vi ju tillsammans med Jenny och hennes pumi Siri, men hon hade ju inte sina vänner med sej. Och det märks att det är skillnad på henne då... hon är väldigt stirrig, och ganska "sprättig" jämfört med när hennes "familj" är med. Det här ska vi fortsätta med, då ja tror det är väldigt bra för henne.
Nu ska ja lägga mej framför TVn och slappa, det tycker jag verkligen jag gjort mej förtjänt av.
puh!
/Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar