onsdag 22 juli 2009

Blä...

Jag är så sjukt trött så jag vet inte hur jag ska orka med dagen. 1 enda dag ledig fick jag nöja mej med.... Ikväll ska ja jobba igen. Imårrn ska ja jobba 7-16, Fredag ska ja jobba 06.45-15.45 och Lördag ska ja jobba 06.45-15.45 Söndag är jag ledig (Jippiii) Men då ska vi iväg till Ransäter och ställa Kellie. Veckan efter är jag bara ledig 1 dag...Suck.
Snart, Snart Augusti här, och då kommer det bli lite lättare.
Nu ska ja äta frukost. (10.45) och ge mej ut på en förhoppningsvis uppiggande promenad!
Ska ta med kameran oxå, den stackarn tror väl att jag glömt honom... men det har jag inte, det har bara inte blivit av. Där har han hängt på en krok i hallen... i flera veckor. Tänk om jag inte hade varit så dum och bestämt mej för att INTE ha semester i sommar, då hade ja kunnat HA semester, varit ute hela dagarna, tagit fina kort... men NÄ.
Vickan är dum, och snål och tycker att jobba hela sommarn och vara ledig sen är mkt bättre.
Men jag har ändrat mej nu, DET ÄR INTE ALLS BRA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar