tisdag 28 juli 2009

Mini semester?!

Halloj!
Förtillfället sitter jag på jobbet, men när jag slutat för dagen ska jag hem och packa fort som attan, sen bär det av till Laxå, för att sedan ta tåget till Skövde! Jag och Kellie ska hälsa på Cecilia och hennes kooiker Goliat. Jag är bara ledig en dag den här veckan...(Som vanligt) Men eftersom jag jobbar dag idag och är ledig imårrn tänkte jag att det skulle passa att åka lite snabbt. Dessutom tycker jag att ja verkligen förtjänar att komma iväg lite, om än en kort stund. Kellie ska följa med för miljöträningen, och lite "Mamma-tid". Det är alltid bra, och hon måste få mer ensam träning inför kommande utställningar. Skippade att anmäla till nyköping och norrköping, det får räcka med dom 2 stora vi redan varit på, och Askersund som vi ska till den 9 augusti. Dottie däremot ska ställas i både nyköping och norrköping. Det ska bli mkt spännande, hoppas på bästa resultat!
Nähä, nu ska ja lägga ner. Jag ska ta med kameran och dokumentera vistelsen i Skövde. Hoppas kellie står ut med Goliats uppvaktning ;)
Vi hörs!
/vickan

2 kommentarer:

  1. Vi hade ju skitskoj och Goliat uppvaktade ju inte Kellie mer än vad hon kunde härda ut, trots allt ;) Du får ta och skicka bilderna till mej sen!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst vare trevligt! Det får bli snart igen!! Då tar jag med mej ett helt gäng löptikar ;)

    SvaraRadera