lördag 26 maj 2012

vilken dag!!!

Jag vaknade lite lagom seg.... hade jättesvårt att somna igår, o hundarna tyckte inte att vi skulle ha sovmorgon idag.... Men eftersom jag äntligen känner mej lite piggare får man energi bara av den känslan... Jag tog igen det jag missat under veckan.. så de blev trimning av tassar, kloklippning o tandborstning på hundarna...
Gick till affären en sväng o träffade på syrran.. det blev en spontan tur till en handelsträdgård... Köpte några örtplantor o lite blommor... tänkte sätta blommorna i en kruka på trappen.. o örterna i landet.. å sen inte mer med med. Trädgård är inte riktigt min grej.... trodde jag...... Men idag hände det, jag fick ett infall.. o kunde inte sluta... jag blev direkt galen!!! å här är resultatet!




Visst hade jag tänkt o göra nåt åt min uteplats.. typ kratta bort gamla löv o rensa lite mellan några plattor.... men nu fick ja blodad tand!!!! Det här var ju skitkul! å va roligt det är att se resultat, o va NÖJD man blir! Jag är SJUKT stolt över mej själv.... det blev superfint, tycker jag iaf, å det känns overkligt att det är jag som har gjort det! Haha! Min nya hobby? Idag blev jag garanterat vuxen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar