onsdag 23 maj 2012

Dunder influensa....

Ja, det har jag blivit nedslagen av. Det är allt annat än roligt... Jag kan inte ens minnas att jag. varit såhär sjuk/ynklig nånsin. Det är heller inte roligt att vara själv då... Hundarna är snälla å tålmodiga, men dom har ändå sina behov. Tack o lov har jag en mor o far som ställer upp.... Vet inte vad jag skulle göra utan dom... Dagarna går o jag har bara mått sämre o sämre, idag var värst hitils. JÄTTEONT i kroppen, i varenda ben o led... svårt att andas... slemhosta,snorig... ja, jag mår skit. Å ja hoppas det går över snart.
Jag som sett fram emot denna vecka som jag var så mkt ledig på... tråkigt att behöva spendera ledigheten såhär.... Idag skulle vi dessutom ut o äta på italiensk restaurang med jobbet.. ALLA ska med.. hade varit så roligt.. å jag får stanna hemma... Nä, idag är jag inte glad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar