söndag 6 maj 2012

En söndag....

Jag å Maja har jobbat 7-16 idag. Resten av flickorna blir skötta av "mormor o morfar" som kommer ner o fixar, umgås med dom o rastar dom. Vilka päron man har va! :) Fick lite mat hos systeryster, sen fick det bli en runda på en gång, annars blir man lätt trött efter en dag på jobbet o hamnar lätt på soffan... sen orkar man inte mkt mer. Fick med mej syrran o hennes hund.. å vi fick med oss ALLA mina, så det blev premiär med koppelpromenad med alla på en gång idag! Valparna var jätteduktiga, så det var kul... Hollie däremot tycker inte att hon ska bli buren för hon kan minsan gå själv!!!!! lilla tuffingen... men för långt är ju inte så bra kanske... man får ta lite i taget.. men det tycker inte hon! Nu har alla fått kvällsmat, o är tvärdäckade... speciellt Mindie o Hollie....Jag å Jenny skulle gått en runda med men så såg jag inte hennes sms så vi gick om varandra, men det blir fler gånger! Nu är iaf både jag och hundarna nöjda... jag har smällt i mej en mango o tänker ligga här på soffan o götta mej tills det är läggdags... så det så!

Trötta o nöjda.... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar