fredag 18 maj 2012

Mindie...o mer...

Å hennes ben verkar må bra.... Hon går inte helt rent än, men det ser bättre och bättre ut. Förut haltade hon rejält på morgonen, innan hon fått Metacam. Men nu är det inte mycket hälta alls. Känns skönt! Å hoppas att det läker som det ska! Tänk vad fäst man blir vid sina små! Det är extra speciellt att ha följt dom sen dom pluppade ut! Jag har liksom varit med hela deras liv, deras första kontakt med omvärlden, blev förutom med veterinären och hennes assistent, med MEJ... Min mamma sa att det kändes som värsta förlossningen på BB o jag fick ut min bebis typ. När jag satt där, med alla fyra, i den lilla "kuvösen". Det var en otrolig känsla!

 Mindie <3
 Hollie <3
Hollie & Mindie nååågra månader senare.... 

Jag är glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar