lördag 19 maj 2012

Jag måste skaffa en bättre kamera....

Igår hade vi fin-besök gånger 2! Först Anette, Flame o Troia. Vi drack kaffe, sen gick vi en sväng o avslutade med att dricka ännu mer kaffe o fixa hos min mamma, i butiken. Lite senare kom Eleonore o Zorro över! Det var så roligt att äntligen få se honom igen! Han har växt, såklart! Ser så vuxen ut i ansiktet... Våran fina fina pojk! Han är dessutom anmäld till utställning i Filipstad den 6e Juni! Så spännande! 
Jag tog endel kort, o inte ett endaste blev bra haha... allt blev bara suddigt. Valparna var som GALNA, o de tror jag det.. roligt att leka.. o kärt återseende... såklart!
Jag försökte så gott det gick att hålla Mindie stilla periodvis...Det gick sådär...
Det blev mkt brottning, å det tycker jag ändå känns rätt ok.. Lyfte upp henne när det blev för mkt spring...
En favorit-lek var såklart Juck-leken som Zorro så fint introducerade för mina flickor haha! Ingen av dom har gjort så tidigare, men nu har båda provat o tyckte det var "fränt" haha.... Knas hundar...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar