tisdag 1 november 2011

Nu ni!!!!!!!!

HÄR KOMMER EN STOR NYHET!!!

Igår skrev Victoria in sej på körskola. IDAG hade hon sin första lektion!
Så håll nu tummarna för mej o min körning, för nu vill jag ha körkort!

När jag kom hem igen tog jag en skön tur med alla hundar...
Sen hämtade jag hö åt fåren, en korg med ved... o sen fick jag nån överskotts energi... så jag tvättade bilen oxå.. Nu känner jag mej riktigt duktig, med ALL RÄTT!
Jag är så peppad!!!!!

Nu har jag unnat mej en liten öl, tänker lägga upp benen på soffan...
Gött....




2 kommentarer:

  1. Lycka till med körningarna.
    Jag må då säga det att du har energi tjejen ;)
    Vi hörs och ses!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker att du ska vara stolt över dig...tänkt känslan sen då när du har TAGIT körkortet....blir det flow en vecka då eller0)

    SvaraRadera