onsdag 16 november 2011

Stora och GLADA nyheter!

Idag for vi till Analysen i örebro, för ögonlysning av Kellie o Dottie, samt lite undersökning o kolla allmäntillstånd osv. Ska meddela att allt såg bra ut, vikterna bra, kropp o muskulatur bra. Veterinären berömde både mej och hundarna, och tyckte och sa att det märktes att hundarna var trevliga och vältränade, framförallt lugna. Deras pluls var bra, och visade tydligt att dom inte var uppjagade. Ni kan förstå va STOLT jag var när jag stog där. Ni som känner mej vet ju hur jag fått kämpa med kellie för att nå dit vi är idag! Hon är ju en underbar hund, go o gla o hur mysig som helst. Men idag kan jag bara säga att hon är lite blygsam, och inte LIVRÄDD som när jag fick henne. Jag är så otroligt stolt över henne och över min egen prestation!!!! Mina flickor var SÅ duktiga idag. Givetvis var även bådas ögon UA! Så jag är hemskt glad idag.


Den stora nyheten är nu att......

Kellie löper och kommer att paras i slutet av veckan, eller början på nästa,
om allt går som det ska!


Håll nu tummarna för att vi äntligen ska få komma igång!
Vi är taggade och glada som bara den här!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar