onsdag 23 november 2011

Ville bara säga att.....

Kellie är parad idag 2011-11-23!

Det känns helt overkligt att skriva det... men det är sant!
Jag är så glad och förväntansfull!
Tänk om det äntligen får vara min tur att få små rara valpar nu!

Nu ska vi alla hålla tummarna för att parningen (och nästa på fredag) blev lyckad och att
allt i framtiden kommer gå bra!!!!

WOHOOOOOOOOOOOO!!!


ska såklart tillägga att även Dottie kommer bli parad, troligtvis på fredag om hon är redo då :)
WOW hörrni! Fattar ni hur taggad jag är?! Jag/vi är ÄNTLIGEN på G!

2 kommentarer:

  1. Lycka till!
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Det kan ju bli ett helt gangstergäng med valpar hemma hos dig...jag vet inte om jag borde säga grattis till det hehehehehe=) Nej då, det kommer ju att bli hur kul som helst. Vi håller tummar o tår för att det ska gå bra!

    SvaraRadera