söndag 22 maj 2011

Vet ni vad jag gör??

Nä, det gör ni inte.. Men för den som är intresserad kan jag säga att jag i skrivande stund sitter o gör provparningar på skk.. O den aktuella hunden är faktiskt Maja! Tanken är att jag i vår såklart ska undersöka henne för patella och pra, o så ska vi självklart tävla lite i sommar, på utställningar... Förhoppningsvis ska vi också hinna med ett anlagsprov i viltspår, och kanske komma ut på nån liten agilitytävling om vi blir tillräckligt duktiga efter kurs o träning??

Jag, o några med mej ser självklart fram emot detta!!! Hur underbart vore det inte med massor av majalurings-monster!??!?! Å ja, tillökningen då...
Det gäller varken mej eller hundar.. utan faktiskt en katt, igen..
Självklart har hittekatten Goblin gått och förlustat sej här i vår... resultatet är en snart sprickfärdig mage på den lilla kattan... Förmodligen har vi små underbara lurvtussar lagom tills min födelsedag?? gulligull!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar