lördag 21 maj 2011

Blääääää....

Ja, nåt annat än blä kan jag knappt säga just nu...
Jag har slagits hårt av allergin i år... riktigt ordentligt..
Dessutom åkte jag på en rejäl förkylning på det också...
Kan nog säga att jag varit däckad i snart två veckor...
Missade andra kurstillfället på agilityn... till min stora besvikelse...
Har inte kunnat ta mej till sjukgymnasten för att träna..
Det enda jag har åstadkommit under den sista tiden är ett läkarbesök..
Samt storhandling på apoteket...

Stackars Husse i huset däremot har hunnit med diverse i trädgården... Gräsklippning och andra roligheter som man måste göra.. Dessutom Har han börjat gräva ur för en damm... Som tur var hade han Maja som hjälp när matte inte orkar mer än att typ ligga på soffa,snora,hosta och dricka nyponsoppa...

Ganska effektiv faktiskt...

Fast nästa gång kanske man skulle använda skyddsglasögon?

Igår lyckades jag i alla fall äntligen ta mej ut på en promenad med min kära karl o alla vovvar...
det var skönt, och vädret var alldeles underbart...

Älskade underbara Dottie...

Ja, nu är det snart ny vecka... Hoppas på nya starka tag...
För nu är jag trött på det här...

Här är också förklaringen till varför bloggen varit lite död ett tag... vilket den iofs har en tendens till att verka vara då och då... Men jag lever!

Och just ja... glömde nästan...
Vi väntar tillökning...

Mer om det en annan dag, höhö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar