måndag 30 maj 2011

Usch och fy...

Denna måndag har bestått av två delar, en trevlig och en mindre trevlig. Åkte först till rehabcentrum för att träffa min sjukgymnast, men han vägrade börja träna med mej eftersom jag fortfarande är lite febrig och hängig...Så det är bara att ringa farbror doktorn o be om lite mer sjukskrivning så jag iaf hinner börja träna lite innan jag börjar jobba igen... Men i vilket fall, det var ganska snabbt avklarat... sen väntade den stoooora storhandlingen... som jag bävat för... Först blev det dock lite fika på Marieberg med mor, samt lite shopping hjälp till henne.. Det var mysigt och alltid trevligt med lite kvalitétstid med närstående. Sen blev det willys... o jag säger bara en sak, det gör jag aldrig om igen, nästa gång ska karsloken BANNE mej vara med... FY SJUTTON!!!! Stackars mamma fick bära typ allt eftersom jag inte kan lyfta tunga saker med min axel... jag kände mej jättedum... speciellt med tanke på att flera människor säkert såg det, och undrade varför det inte var tvärtom... Men men.. va gör man... Nu sitter jag här... eller snarare halvligger i soffan... o när jag skrivit klart kan jag meddela att jag tänker inta liggande position... Hundarna får hålla matte sällskap tills hon piggnar till o orkar aktivera dom... PUST stånk... o en djup suck...
på återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar