onsdag 11 juli 2012

Sommartider....

Vet jag inte om jag tycker att det är, men det är ju i alla fall sommar. Vädret är sådär, jag jobbar fortfarande å har haft en del att stå i. Där har ni min förklaring till bloggtorkan! Men ja tänkte i alla fall jag skulle slänga in en liten uppdatering idag, det är dags nu.

Små flickorna växer så det knakar, o utvecklas, åt alla håll o kanter.
Dom är anmälda till Utställningen i Askersund nu, deras första utställning! Ska bli så spännande! Troligtvis kommer Jenny hjälpa mej att visa en av dom, så vi ska ligga i o träna lite nu. Maja är också anmäld, men dom går inte samma dagar. Väldigt spännande ska det bli i alla fall! Funderar även på att anmäla till Norrköping och Eskilstuna, så vi får se. 3 dagars utställningen i Högbo vore skitkul, men inte själv.. så jag vet inte hur det blir med det. Kanske satsar på skåne istället, där har vi i alla fall nånstans att bo! Vi får se :)

Själv mår jag sådär, jag är ganska trött nu. Börjar kännas att man vill ha semester. Blir mycket att ta hand om  som ordinarie personal när många av dom andra gått på  semester, framförallt när man själv är kvar i början på sommaren. Nya vikarier som ska läras upp osv. Vi har fått jättebra vikarier, tack o lov. Men det känns ändå... å i övrigt har det varit ett jobbigt år, både på jobbet och privat.

Ja, jag är lite slut...
Att vara lite ledig ska bli skönt....

 Härom dagen hade vi i alla fall lite solsken....
Hollie tittar in i kameran...
 Lyckades fånga monstret på bild också!
Blev ju riktigt bra, eller hur!

Hade tänkt fota Mindie med såklart, men när jag var färdig med Hollie hade Mindie roat sej i rabatterna o var mer svart/brun än vit... så ja bara orkade inte....hehe...
 Senare roade jag mej med en promenad i SPÖREGN.... Jag å jenny var lite positiva o tänkte att det kommer nog inte så mkt... tji fick vi... det VRÄKTE NER!!!!
Duschat med kläderna på? Ja, typ....
Jag är glad att jag hade svarta underkläder hehe....

Nu ska ja ge mej ut på en tur o regnet... igen... men idag verkar det inte lika farligt...
Vi hörs hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar