måndag 18 juni 2012

Pust :)

Efter att jag skrev inlägget här insåg jag att det var dags för promenad. Men det blev inte en vanlig promenad, utan utflykt till Lillsjön med Sofia, Aaron, Frodo, Cissi, Sune o Ture :) Vi åt lunch där också, som sofia bjöd på, TACK :) Vädret var ju inte jättefint, men inte kasst heller. Hundarna hade Jättekul o Mindie o Hollie provade att bada för första gången, så kul att jag har så bad-glada hundar :) Maja är ju värst såklart... hon simmade hur mkt som helst... å dyker gör hon oxå.. galningen... När vi kom hem var dom helt slut... å inte jätterena... fastnar mkt skit på en blöt hund! Så det blev bad för samtliga! Tog en paus efter 6 st.. så det är Maja kvar... Köpt nytt balsam som verkar SKITBRA, vilket gör mej glad eftersom jag fyndade en flaska på en liter, koncentrat dessutom. Luktar gott o verkar va väldigt bra för pälsen! :)

 Fly o Dottan i badrock :)
 Mindie har inte lika mkt päls än, så hon slapp badrocken....
 Bollie bus likaså....
Tidigare idag... mina sötgrisar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar