måndag 18 juni 2012

Hundfix...

Kloklippning,tandborstning o eventuellt bad tänkte jag ägna mej åt idag... vädret är ju sådär...
Räknade ut att jag just klippt 126 klor hehe! Lustigt hur det varierar också.. idag var Hollie, som ju brukar vara omöjlig, jätteduktig... å Mindie var direkt omöjlig, men det gick! Matte är ENVIS!
Tråkigt att vi inte har så vackert väder... jag slipper gärna extrem värme, men lite sol skulle ju inte skada...

 Majsingen <3
 Mor & Döttrar <3
 Likheten mellan Kellie & Hollie är STOR....
Mindie har ärvt färg från Farmor & Morfar...
Mina sötgrisar!!!! Åh va jag älskar er!!!!

En liten promenad i rusket kanske... sen tänker jag stänga in mej i princip hela dagen, om inte vädret släpper... jag får så fruktansvärt ont i kroppen vid sånt här väder... det är trist....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar