lördag 9 juni 2012

Helg....

Då var det helg igen.... Tiden gå fort...
Det är min jobbhelg, så den består i princip bara av jobb o mys hemma. Igår blev det en kortare promenad med alla på förmiddagen, en stund senare tog jag med mej dom vuxna, och även min mor på en längre skogstur, härligt! Sen blev det kvällsjobb... Idag efter jobbet tog vi en mysig runda medans det var uppehåll från regnet...Jag har städat o fixat endel.. är så glad över att äntligen känna mej som människa igen... å ha energi över.... Tänk att B-vitaminbrist ska kunna ställa till det så.... Skönt att vitamintabletterna hjälper!

Nu har vi gosat ner oss i soffan.... hundarna har fått lördagsgott, oxbringa! Själv fick ja nöja mej med böngryta, å ja, jag lider ju inte, jag äter ju inte kött i alla fall! å hundarna var väldigt nöjda!
Nu tänker jag ligga här o bara ta det luuuuuuuuuuuuuuuungt....
En kvällstur till imårrn, sen ledig enda till torsdag! Härligt!

 Dottie!
 Mindie & Hollie!
 Lite Soffbus!

Åh va jag älskar mina små gryn.... Va vore livet utan dom?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar