tisdag 24 juli 2012

Långpromenad!

Idag drog vi ut på en längre tur, dryga två timmar från mitt hus o tillbaka... Jenny o hennes pumisar, å jag o mina pluttar. Hollie & Mindie fick faktiskt följa med idag. Dom brukar inte vara med på så långa turer i vanliga fall, men nu är dom så pass gamla att nån gång i bland faktiskt inte skadar. Hade jag haft en tyngre ras hade det kanske varit en annan sak.... Jag är ju så rädd att bli sjuker, så jag hade packat på mej en rejäl munkjacka, halsduk o långbyxor.... å visst är det inte världens sommarväder, å det blåser ju... men kära nån va svett jag blev... Vågar inte klä av mej heller... å det var inte så att jag tyckte det var fruktansvärt varmt, men min kropp verkar ha tyckt det ;) Det är alltid gött att ta en längre tur, både för en själv och för hundarna.
Nu har jag 7 väldigt nöjda små liv som ligger o slappar här... själv tänkte jag ta en väl behövlig dusch!

Trötta små liv... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar