måndag 23 juli 2012

S E M E S T E R ! ! !

Äntligen.... Tyvärr är jag rejält allergisk mot något. Trodde det var förkylning först, men de går inte över. Rosslig i bröstet, snorig, o lite svårt att andas av o till. Men jag har ju medicin som tur är...
Det värsta är väl att jag känner mej så fruktansvärt seg... Men de borde ge sej snart hoppas jag.
Nu har jag iaf ÄNTLIGEN ledigt!
Idag tänker ja inte göra ett skit.. jo, kanske städa lite grann.. men annars tänker ja bara gå nån sväng.. (i spöregnet....?) o ta det lungt, för att jag kan! :)

Längtar till Askersund...
är så taggad på att ställa ut flickorna, o Zorro (ravenwaves always by your side) kommer ju oxå!
Ska bli kul! O Maja ska ju oxå ställas, så även det kommer bli spännande!
Nä, nu ska ja fortsätta dricka kaffe o sitta o tänka på att jag ledig idag ;)
Hörs!

Från våran tripp till Lillsjön....
Titta på Hollie o Kellie, det är ju helt otroligt va lika dom är!
Foto taget av Cecilia Hjorton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar