måndag 23 juli 2012

Oväntat besök!

Kom precis hem från en blöt runda med hundarna... hade tagit på mej torra kläder o skulle precis göra lite lunch när det knackar på dörrn. Det var Kennelkonsulenten! Trevligt tyckte jag o slog givetvis på kaffe! Ja, jag har faktiskt väntat på detta besök o tyckte det skulle bli spännande. Passade ju perfekt idag med, första dagen på semestern, så det hade hon tajmat in väl, även om hon ju inte visste om det.

Ja fick gott betyg o fina anteckningar. Inga brister här inte! :)

"7 glada välmående hundar möter när jag kommer. Villa i utkanten av liten by med inhägnad trädgård. Uppfödaren hade sin första kull i vintras. Har kunskap om RAS för papillon. Har god kontakt med valpköparna. Använder SKK's avtal. Har med sin Mittelspitz på jobbet som undersköterska på äldreboende"
Godkänd för hänvisning: Ja.
Förvaras hundar i bur? Nej
Brister som skall åtgärdas: 0

Förövrigt tyckte hon att jag hade fint o välskött, känns ju himla trevligt!
Vilken bra början på semestern tycker jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar