lördag 14 april 2012

Jag måste skärpa mej!

Tiden bara rusar iväg! Å jag har varit JÄTTEDÅLIG på att uppdatera, FÖRLÅT!
En orsak är att jag varit otroligt trött sista tiden, mycket med flytt, jobb,valpar å dessutom fick jag nyligen reda på att jag har B-vitamin brist. Har börjat knapra vitaminer nu så förhoppningsvis gör det susen! Mycket har hänt sen jag skrev sist. 2 valpar har flyttat, å jag har gått ner i % på jobbet... Skönt!
Lilla Ravenwaves Always And Forever, Amie, har flyttat till en familj utanför Kopparberg, Där har hon sällskap av en äldre papillon dam :)
Å Min fina lilla Ravenwaves Always By Your Side har flyttat till familjen Bäckman/Johansson o blivit en Zorro!

Allt har gått bra, å det värmer i hjärtat när man får nöjda valpköpare! Själv kämpar jag vidare med Världens goaste Mindie, o världens vildaste Hollie! Jag har inte tänkt behålla båda två, utan har en liten blänkare ute på Hollie... Men vi får se hur det blir....

Färgat håret har jag också hunnit med ;) Det blev för ljus mot slutet, det här kändes mer som jag! Å titta hur stora mina tjejjer har blivit!!!! Helt sjukt!

Mys!

Den här härliga bilden är en av dom sista jag tog innan 2 av bebisarna flyttade!

"Zorro" Å hans nya GLADA familj! <3
Givetvis glömde jag fota den andra familjen... typiskt....


Jag å min underbara Maja. Hon har börjat hänga med mej på jobbet igen. Sköter sej KANON! Å är älskad och uppskattad av alla. Tror aldrig jag fått så mkt komplimanger för nån av mina hundar. MAn kan tro att hon är 10 år, världsvan o trygg. Men hon är ju bara 2.5 min lilla bebis. Men hon är klockren som vårdhund, jag blir nästan tårögd när jag ser henne....
Så stolt! :)

Nu börjar jag tagga inför sommaren.. Jag har precis fått hem rådjursklövar, så här ska spåras! Å givetvis börjar jag planera in lite utställningar....kurser o annat skoj!

Vickan is BACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar