måndag 30 april 2012

Jag som var så nojig....

Inför försäljning av valparna... Jag höll hårt på dom.. o var skeptisk mot i princip ALLA som hörde av sej...
Men tillslut hittade jag nåt som kändes intressant....
Å tänk va bra det blev! Både för dom, för mej och för lilla plutten!

Att få så nöjda valpköpare värmer givetvis en uppfödares hjärta! Att få fram en fin hund, som kommer till fina engagerade människor känns ju jättekul! Kunde väl aldrig drömma om att få såhär fina bilder!!!

 Ravenwaves Always By Your Side "Zorro" 13 veckor
"Zorro" 13 veckor

Ja, jag är otroligt glad att jag i sista stund valde att sälja honom med bibehållen avelsrätt... Just nu känns det ju väldigt bra må ja säga! Han ser otroligt lovande ut och vi hoppas givetvis väldigt mycket på honom!
Jag blir sjukt stolt när jag ser denna bild, nästan så man blir lite tårögd. Den här valpen är MIN uppfödning... med MITT kennelnamn, o ingen annans! Helt fantastisk känsla!!!!

Förövrigt är han ju såklart en perfekthund hihi! Jätteduktig, läraktig o följsam. Ska gå valpkurs o kommer troligtvis få prova på både agility o lydnad i framtiden... o SJÄLVKLART utställning!!
Min lilla prins, jag visste väl att du var helt underbar!!!! <3

Tack Eleonore för dom fina bilderna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar