söndag 29 april 2012

Sjuker....

Ja... så rolig blev min helg.... En rejäl förkylning smög sej på i slutet av veckan å jag har varit däckad sen dess.
Tråkigt... Jag skulle ha jobbat helgen också, aldrig kul med karensdag. Som tur är kommer ju påskpengarna vid nästa löning, så det bör jämna ut sej :) Annars är allt bra, hundar,katter o fiskar mår bra. Små flickorna växer så det KNAKAR! å brorsan fortsätter att göra mej väldigt glad o stolt som uppfödare... Jag tror både jag o hans nya familj är taggade inför utställningar o annat skojj! Ska bli väldigt kul att äntligen få visa upp sitt "eget" :) Nu ska jag fortsätta ta det lugnt... små städa lite... o börja uppdatera hemsidan... börjar bli dags för presentationer av Mindie o Zorro.... Ja, han är ju faktiskt såld med bibehållen avelsrätt :) Å ja... Hollie får nog oxå vara med... :P

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar