söndag 22 april 2012

Mina älsklingar...

Vet inte vad jag skulle göra utan mina små hjärtegryn!
Tror inte alla kan förstå hur mycket glädje en liten hund kan ge...
Just nu är det lite tungt i mitt liv..... orsakerna till det tänker jag inte skriva här.
Mer än att det är mer eller mindre självvalt, även om det är fruktansvärt hårt.
Å det är jobbigt, å hade jag inte haft mina små hundar vet jag inte hur jag hade hanterat det här....
Allt få komma hem till ett glatt gäng som ständigt älskar dej, ständigt vill vara med dej o alltid uppskattar dej är uppmuntrande. Just nu skänker valparna mej extra mycket glädje, dom är en del ur mitt liv som jag känner att "yes, äntligen lyckades jag", o jag tror att det är därför dom ger mej lite extra engergi o glädje just nu...
Självklart så är dom dessutom helt underbara med! Det gör ju inte saken sämre! 
Nä, tacka vet jag djur.... <3

2 kommentarer:

  1. Håller helt med dig! O jag är så glad o tacksam över min fina lilla zorro som du lyckats så bra med! Du får gärna kika på min blogg om du vill. Jag ska försöka uppdatera oftare där. elejoh.blogg.se. mvh eleonore

    SvaraRadera
  2. Tack, det värmer att få höra det!!! Jag är väldigt stolt över min kull! å Lilla Zorro är ju fantasisk, å jag blir ännu mer stolt när jag får höra hur stolta ni är! hihi :) Ska genast kolla! va kul!

    SvaraRadera