onsdag 28 mars 2012

Sorry!

Jag har varit OTROLIGT dålig med att uppdatera! Förlåt mej!
Tiden bara rusar iväg... i lördags blev valparna 8 veckor, Idag var dom hos veterinären o fick sin första vaccination, sitt chip och givetvis en besiktning! Allt gick kanon, valparna skötte sej superbra och matte fick beröm för sina fina välartade valpar! Kändes fint i hjärtat! Å självklart blir man stolt! Måste givetvis berätta att lilla RW's Always By Your Side, "billy" Blir en Sorro och flyttar till degefors till en mysig familj där han kommer bli väldigt omtyckt. Å troligtvis kommer få prova på både agility och annat skoj, jag har dessutom beslutat att hålla "kvar" honom för bibehållen avelsrätt ("Halvfoder", å nä, det finns egentligen inget som heter så, men för at ni ska förstå vad jag menar) så det känns bra, han är ju bara så snygg! Spännde!
Min lilla älskling RW's Always And Forever "Amie" flyttar till kopparberg till ett äldre par, som redan har en papillonflicka, "Lady". Där kommer hon få det bra! O fortsätta vara liten, söt och bortskämd precis som nu!
Å "Mindie" och "Hollie" då? Ja, hjälp mej!!!!!!!!
JAg kan inte bestämma, jag KAN verkligen inte!

"Hollie" 8 v

"Mindie" 8 v

"Amie" 8 v

"Billy/Sorro" 8 v

Mina små hjärtegryn... jag kommer sakna er, OTROLIGT mycket!
"Mormor" älskar er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar