torsdag 8 december 2011

Min älskade Kellie...

Är ju som bekant parad två gånger. Båda gångerna blev väldigt lyckade. Givetvis går jag spänt o väntar på eventuella tecken på dräktighet.... å jag försöker intala mej att det bara är i mitt huvud, för att inte bli besviken.. men faktum är att hon har börjat kräkas endel. Hon är bara inne i andra veckan, men jag har pratat med andra uppfödare som säger att det inte är något konstigt. Hon har inte kräkts skitmkt, o inte varje dag, men hon har gjort det så pass många gånger nu att jag reagerat på det. För hon brukar ju såklart inte kräkas...

Min älskade fina lilla flicka... Har du nåt i din lilla mage?

Å vem är då detta? Jo, det är förhoppningsvis den stolta blivande fadern!
Labellaci Look At Me "Rebus". På denna bild något yngre, men ack så fin!
Han har ett otroligt vackert uttryck, o vilka ögon!!!
Denna kombination känns både spännande och lovande o jag är hemskt nöjd över mitt val. Jag hade ju faktiskt en annan i tanke, MEN sen gick jag tillbaka till "Rebus" som ju faktisk var mitt första val, från början. Även husse i huset är nöjd, eftersom han har fått påverka valet lite. Rebus var en stor favorit hos honom från början.
Inavelsgraden på denna kombination är 0.8%, för den som är intresserad.

Ja, vad mer kan ja säga? Jag väntar SPÄNT på mer tecken.
O givetvis önskar jag o hoppas att allt kommer gå bra!


1 kommentar:

  1. Vad spännande, hoppas det blir valpar :) Hon är väldigt söt Kellie.

    SvaraRadera