måndag 12 december 2011

Väntar med spänning...

Idag är det måndag. På onsdag borde kellie vara 3 veckor gången i sin dräktighet. Å om hon ju är dräktig vill jag ju inte säga säkert än. Men något som är säkert är att hon definitivt ändrat beteende. I morse kräktes hon igen. Hon har gjort det så pass mkt nu att det definitivt är något med henne som är annorlunda. Hade jag inte parat henne hade jag ju trott att hon fått nå vajsing med magen eller liknande. Dessutom har hon blivit så goooo, hon är otroligt lugn o gosig. Kommer direkt o kryper upp i knät. En riktig knähund har vi fått. Jag tror o vill ju självklart tro att hon har bebisar i magen, men för min egenskull vill jag inte säga nåt säkert än, eftersom jag skulle bli otroligt besviken om det inte var så. Men givetvis slår vi vad om hur många valpar vi tror att hon kommer få... Henric har bestämt sej för 3, han är helt säker på det antalet. Jag vet inte. jag skulle gissa på allt i från 1-4..... Spännande är det iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar