tisdag 4 maj 2010

Nu ni!!!!

Ja, nu ska ni få höra.... Jag blev måttligt bitter när ja fick reda på att intygen från veterinär för att kunna få pengar tillbaka från utställningsavgifter skulle kosta hela 420:- I min bitterhet fick ja dock nys om att Twisted Sister skulle spela i örebro till helgen, å andra band... Då slog mej tanken... Kanske man skulle skita i de där intyget o lägga pengarna på en biljett istället? Jag har ju redan betalat dom pengarna för anmälningarna för länge sen, det svider ju mer att betala ytterligare 420 för att få knappt 200 tillbaka... Så nu är det gjort, jag har bokat biljett för mej o min kära vän Linnea, så i helgen smäller det! Shit va roligt vi ska ha!
Å det kommer bli fet RÖJ!!!!
Ska tilläggas att Twisted inte alls är nåt favorit band, men va gör det?? Lite avikelse från vardagen är aldrig fel!!!
(drömma om att WASP ska komma till stan kan ja ju fortsätta att göra så länge)
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar