måndag 10 juni 2013

Viltspår igen...

Ja, idag for jag o Jenny till skogs o la lite spår. Fick bli två raka till Mindie och Hollie, lite längre än förra gången och ett längre till Maja med några vinklar. Vinden var lite klurig idag, o ungdomarnas spår låg på ett kalhygge, så det blev lite klurigt för dom, men det fixade dom galant! Vilka tjejjer!
Å Maja då... Hon är hur duktig som helst!
Hon är riktigt säker, jättekul att se. Måste avancera spåren lite, lägger alldeles för enkla för henne, uppenbarligen! Men hellre så än att det vore tvärtom!

Jennys hundar skötte sej också galant, även Martins jämthund som spårade i 190 ;-)

Jag var snäll och la ett spår till min kära syster också, som får ligga under natten. Skall bli kul att höra hur det gick när hon gått det imårrn. Det var lite jobbig terräng. Jag sa åt henne att ta med telefånen ifall hon skulle ramla o bryta benet eller nåt haha...

Jag känner mej SUPERTAGGAD nu. Anlagsprov till hösten? ABSOLUT!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar