tisdag 4 juni 2013

Sommar... sommar o sol...?

Ja, nu verkar väl ändå sommaren vara på gång?
Allergin har ja känt av rejält denna gång, allting bara exploderade.

Annars mår vi fint, hundarna, katterna, fiskarna å jag :-)
Börjar bli dags för utställningssäsong, å jag känner mej jättepepp!

Dags o dra igång spårträningen på riktigt också, så på torsdag skall jag å en liten grupp spåra tillsammans, ser fram emot det. Tänkte komma igång med Maja igen, samt lägga två motivationsspår till dom "små", Hollie och Mindie. Dom har ju väldigt stort viltintresse, så det ska bli spännande. Deras bror Zorro, med sin nygifta Matte kommer också att vara med, roligt! :-)

Matte Eleonore gifte sej i helgen, och jag hade äran att sjunga på deras vigsel, det var en otroligt fin vigsel, så vackert och lyckligt par! Jättekul att få vara med på ett hörn!
All Lycka Önskar Jag Er!

I skrivande stund sitter jag med lite hårfärg i håret, var dags att fixa utväxten. Hundarna har fått sina tänder borstade å klorna klippte vi igår. Dags att trimma lite tassar o bakben också. Men det får nog bli imorgon när jag är ledig. Skall bara in o ta en körlektion i stan först! Det går framåt, sakta men säkert. Har kommit lite saker imellan.. men nu är jag taggad o LÄNGTAR efter körkort, o friheten!

Återkommer efter våran spårdag på torsdag!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar