fredag 7 juni 2013

Anlagsprov nästa!


Ja, så känns det faktiskt! Vilka hundar jag har! Mindie,Hollie och Zorro provade på viltspår för första gången igår, vilka spårämnen! D har dom ärvt från sin mor! Carina o hennes pappis Gollum var oxå
Jätteduktiga, å sofia o frodo med såklart. Vi var nog alla stolta o nöjda efter gårdagen :-)   
Maja var ju betydligt duktigare än vad jag kunde minnas, så nästa gång kommer de blir lite svårare för henne. Ungdomarna fick varsitt motivationsspår på ca 10 m. Carina o Gollum behövde träna på spår som nån annan lagt, så jag o Sofia la varsitt spår åt dom, vilket han klarade galant sen. Sofia la sitt eget spår, o gick även sitt eget spår själv när vi andra höll på på vårt håll, så hon kom aldrig med på bild...
Men nedan finner ni lite biler från gårdagen, kvalitén är sådär eftersom det är taget med mobilen..
Men kul var det!

Gollum o Carina....
Mindie hitta sin klöv, duktig tjej!
Eleonore och Zorro spårar iväg....

Zorro vid spårslutet.....


Hollie undersöker klöven....

Syskonen Ravenwaves! Bara syrran i Ställdalen som fattades!


 Jag å Maja, efter hennes spår... Hon är GALEN i klöven!
Hollie och klöven..... Duktig tjej!

Hade verkligen trevligt igår! Alltid roligt att vara några st, så det får vi göra om!
Nu är jag jättepepp, satsar på några anlagsprov till hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar