torsdag 21 februari 2013

Vardag....

Sitter i skrivande stund o spanar på utställningar i vår/sommar...
Har sett att det är en PR utställning i Karlskoga i maj, perfekt!
Dessutom har både Köping och Askersund dubbla iår då SDHK anordnar en av dagarna, ännu mer perfekt! Jag bor så himla bra när det gäller utställningar, går inte å säga nåt annat!

Nåt mindre roligt är att jag fått brev från strömsholm för nån vecka sedan att Kellies aska går att hämta. Det tar så emot, jag vill ju hämta hem henne, men ändå vill ja inte åka dit och få allt så glasklart. Just nu lever jag i en liten bubbla. Det värsta gråten har liksom tagit slut, å jag låtsas att allt är bra. Å visst är ju allt bra med både mej och dom andra hundarna, men det är TOMT. Jag brukar prata med henne ändå, å har till och med klappat på tavlan en gång när jag skulle säga god natt. Det bara blev så. Jag saknar henne, oerhört mkt. Samtidigt glädjer jag mej åt valparnas utveckling... går ju inte göra nåt annat.

Vi saknar dej,
men vi lever vidare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar