fredag 18 januari 2013

Men hej på er!!!!

Long time no see..... Förlåt!
Jag har så mkt för mej hela tiden, o glömmer ofta bort min lilla blogg.
Några av er undrar säkert hur det gått med Maja o parning.... Jag kan meddela att det inte gick alls.. av nån anledning kom maja aldrig in i höglöp... Har hört flera uppfödare som haft samma problem nyligen... knepigt. Men men, hanen är iaf jättefin, o jag hoppas på höglöp nästa gång det blir löp....

Annars mår alla skruttar bra. Dottie borde börja löpa i Mars ungefär, å då får vi hålla alla tummar för att det ska gå vägen, känns som att chanserna börjar ta slut för den donnan nu eftersom åren börjar gå. Jag hoppas iaf att jag får till den planerade kullen som jag tänkt!

Småflickorna mår bra, dom fyller snart ett år, helt sjukt va tiden går!!!
Vi har det väldigt bra i alla fall, that's for sure!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar