fredag 4 juni 2010

Lovely Friday!

Dottie solar hos Jenny, som en riktig Donna!

Har inte uppdaterat på ett tag, men vi lever och frodas. Mira mår bra, penicillin kuren är snart överstökad och bulan är försvunnen! Dom senaste dagarna har vi haft riktigt rart väder, och de är lite roligt, för inte direkt nån av mina hundar är badkrukor, längre.... Så bada har vi gjort, ja inte ja, men hundarna... både i Åar, dammar och idag i sjön Multen...

Pixie flyger fram i vattnet!

Fly ville troligtvis att ja skulle kasta leksaken åt henne...
(som egentligen var min telefån)

Kellie och Dottie badar också!

Mira är nästan värst av alla, älskar att bada...
och simmar som fisken i vattnet!

Efter en stund kom det folk till sjön, så vi begav oss ner till Jenny för att fika istället.... sen låg vi där och lapade sol medans hundarna låg utslagna i skuggan, mestadels....
Ska avsluta med att säga att jag är OTROLIGT BITTER över att jag inte anmälde mej till Norrköping i helgen, UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCK!!!!
Men, trevlig helg allihopa och jag håller tummarna för mina vänner som ska dit!

2 kommentarer:

  1. Grattis Victoria! Jag har av någon anledning lagt din födelsedag på minnet, sedan gamla tider och kanske för att vi fyller nästan samtidigt. Så jag har för mig att det är idag! Trevlig vecka OCH dag önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt! Det var igår, så du har alldles rätt! :)

    SvaraRadera