torsdag 17 juni 2010

Dåligt med uppdatering?


Signe efter en lyckad jakt....
Foto: Cecilia Hjorton


Jo, jag vet.... Nästan 2 veckor sen sist... Å mkt har hänt sen jag skrev sist. Men så här ligger det ju till: Min dator är mongo, den klarar knappt att ladda upp några bilder, därför har ja nästan inte använt min kamera på säkert 3 månader, vilket gör mej otroligt bitter, eftersom jag älskar min kamera. Men man blir inte så sugen på att skriva en massa när man inte kan lägga till bilder, bilder är ju bland det roligaste som finns o gör läsningen så mkt roligare... men men.. så är läget iaf. Därför uppdaterar jag inte allt för ofta, tyvärr... Nu har vi dock glädjen av att ha min kära vän Cecilia på besök, och hon fotar mer än gärna, så därför jag har passat på att "sno" lite bilder från henne!



Fly, uppe vid trollkarln 10-06-15

Vi gjorde en promenad med hela 13 hundar i tisdags! Det var alla mina utom Fille, Cissis Goliat, Sofias Frodo, Jennys Siri PLUS 4 papilloner som jenny passade åt vänner. Allt gick rikigt bra och det är kul att se att SÅÅÅ många hundar kan hålla sams, när det dessutom är av olika kön och ras.

Mira tvekar inte att hoppa i sjön inte!
Bara för att man är liten behöver man inte vara en mes!

Maja från promenaden igår 10-06-16

Maja tog sej ett svalkande kvällsdopp i kvarndammen igår kväll...

Jo, igår kväll fick kellie och maja lite egen-tid med Matte. Så vi gick tillsammans med Cecilia och Goliat till rinken där dom fick springa och busa o jaga kottar... sen blev det en tur till kvarndammen där dom fick svalka av sej... Fast kellie var mest sugen på att titta på... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar