tisdag 2 oktober 2012

Dottie!

Ska du inte löpa snart? Idag hade jag bokat tid för att dra ut en tand som gått av, men efter en andra undersökning av tanden kom min veterinär fram till att det inte alls var hål direkt in till roten som vi trott från början, så därför tyckte hon operation var onödig, vilket jag blev väldigt glad över. Jag HATAR att lämna in hundarna på sånt.. hade ångest redan igår kväll så jag blev väldigt lättad. Vi fick åka hem igen, utan att behöva få mer ångest, å utan att bli fattigare, härligt!

Nu väntar jag bara på att hon ska L Ö P A!!!! Enligt mina beräkningar skulle hon ha kommit igång i september.. så det borde bli när som helst nu... Hane är redan bestämd o jag kommer att avslöja det så småningom... Lite hemligheter måste man ju få ha! :-)

Mattes fina Dottie!

Nu vill jag få fina bebisar efter dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar