torsdag 21 oktober 2010

Vi lever!

2010-10-21

Har inte skrivit på länge nu... o som många av er vet har det hänt mkt i mitt liv på sista tiden. Vi har flyttat, vi bor i radhus och trivs ganska bra med det, även om vi hoppas på att hitta ett hus så småningom. Fille bor kvar hos sin husse, vi saknar honom, men vi vet att han har det bra där :) Vi har inte tävlat nånting i sommar, det är bara Maja som har varit på utställning en gång, i askersund. Där blev hon BIR-valp med HP och fick jättefin kritik :) Till nästa säsong lär ni dock få se mer av oss! Ibland får man helt enkelt bara prioritera, vi har haft fullt upp me flytt och dessutom en sjukskrivning på det... vänster axel har bråkat med mej väldigt länge nu... men nu har jag iaf kommit igång på jobbet igen.. Vi han iaf med en liten semester tripp till skåne, där vi var en hel vecka... det var otroligt skönt och efterlängtat... bara att få komma bort.. var helt fantastiskt... :) Där fick ni iaf en liten uppdatering, jag mår bra, hundarna mår bra och nu kommer jag förhoppningsvis komma igång med bloggandet igen :) Jag har till och med en ny dator, kan de bli bättre?! :)
vi ses!

1 kommentar: